Quan falta ben poc perquè posem el punt final a l’any 2018, arriba aquell moment de mirar enrere i fer balanç d’allò que ens ha deixat aquest any que està a punt d’acabar.

2018 serà un any que no oblidarem.

No l’oblidarem perquè, amb total seguretat, ha estat l’any més dur que ens ha tocat viure a nivell personal. Tot i els meravellosos moments que ens ha regalat la nostra petita becària, haver de dir adéu al teu millor amic amb només 30 anys ha estat el pitjor que ens ha passat.

Però, per ell, que fins al darrer moment ens va donar una lliçó de vida, ens hem proposat seguir gaudint de la vida i dels petits moments que aquesta ens regala.

Per a nosaltres, les escapades i els viatges són un regal. Un regal per trencar amb la rutina, amb el dia a dia i amb les preocupacions més mundanes que ens preocupen a la gent del segle XXI.

Per això, mirant enrere, estem molt contents amb els viatges que ens ha deixat aquest 2018. De fet, fins i tot, tindrem la sort d’acomiadar-lo lluny de casa!

Començar l’any a Lanzarote

Quan feia poques hores que havíem estrenat el 2018, vam pujar a un avió amb destinació a Lanzarote, a les Illes Canàries. No hi havíem estat mai i era un lloc que feia especial il·lusió als nostres pares, així que, ni més ni menys, vam anar a viure tots junts la primera cavalcada de Reis de la becària des de Lanzarote.

Podeu consultar la planificació i la guia que tenim publicada per visitar Lanzarote en 4 dies amb cotxe de lloguer.

Escapada a Marràqueix

Els Reis van deixar-nos a Lanzarote uns bitllets d’avió per anar a Marràqueix. El regal incloïa servei de cangur, així que va ser una escapada en parella. Vam enyorar tant l’oportunitat de gaudir de totes aquelles sensacions amb la becària que vam decidir que, si no era per una qüestió de força major, no tornaríem a marxar de viatge sense ella.

Tenim publicat un article on podeu consultar la preparació i el pressupost per visitar Marràqueix en 3 dies i també una guia amb consells per comprar als socs de Marràqueix i no morir en l’intent.

La baixada de les Falles del Pirineu des de Taüll

A mitjans del mes de juliol, qui us escriu, va escapar-se un cap de setmana al comiat de soltera de la seva millor amiga de la universitat. Vam anar a Taüll, coincidint amb la baixada de les Falles del Pirineu, i aprofitant que estàvem a la zona vam fer ràfting per la Noguera Ribagorçana.

Tinc pendent escriure un article sobre aquesta experiència, però, ja us avanço, que ens ho vam passar genial!

Escapada a Peñíscola amb les cosinetes

El següent cap de setmana vam tornar a preparar maletes. Aquest cop vam anar fins a Peñíscola on vam llogar un apartament amb un amics. L’objectiu era que les nostres tres becàries d’entre 3 anys i 7 mesos gaudissin d’un cap de setmana de jocs, piscina i platja. Evidentment, les petites s’ho van passar pipa!

Vam llogar un adossat espectacular a través d’Airbnb. Aquí us deixem un descompte de 15 € amb Airbnb per si és el primer cop que feu una reserva amb aquesta plataforma.

Descobrint Cantàbria

Els pocs dies de vacances disponibles a l’estiu, vam aprofitar-los per anar fins a Cantàbria. De fet, vam acabar fent una petita ruta pel nord de la Península. Vam passar per Bilbao, Comillas, Santillana del Mar, el Parc de la Naturaleza de Cabárceno, Santander, Fontibre, Reinosa i Logroño.

Podeu consultar la informació que vam publicar sobre visitar el Parc de Cabárceno amb un bebè.

Els mercats de Nadal a Berlín

Després d’un final d’estiu i d’una tardor molt carregada de feina, no ens vam poder tornar a escapar fins a principis del mes de desembre. Una escapada a Berlín per conèixer els mercats de Nadal, va ser la destinació escollida per aprofitar els quatre dies del pont del desembre.

Teníem moltes ganes de seguir amb la tradició de visitar mercats de Nadal per aquestes dates. Si teniu previst viatjar a Berlín durant el període nadalenc, no us perdeu aquest article sobre els mercadets de Nadal més bonics de Berlín.

Acabar el 2018 a Florida

A principis d’estiu, preveient uns mesos molt moguts laboralment parlant, vam decidir que volíem acabar l’any amb un gran viatge. De fet, ara mateix, just en el moment en què s’ha publicat aquest article, estem gaudint d’aquest gran viatge. Estem fent un roadtrip per Florida!

Després de descartar destinacions europees per qüestions climatològiques, vam decidir buscar algun lloc amb temperatures agradables i la destinació escollida va ser Florida. No ho teníem a la nostra llista de grans destinacions pendents, però complia amb els requisits que buscàvem: caloreta i un indret que ens oferia activitats i prou garanties de seguretat per viatjar amb la becària.

Ara per ara poc us podem explicar sobre Florida, més que els preparatius d’una ruta per Florida de 12 dies. Tot i això, prometem un diari de viatge complet sobre aquesta súper aventura que estem convençuts que gaudirem moltíssim. Mentrestant, ens podeu anar seguint les nostres històries per Instagram.

I el 2019?

De moment només sabem que els primers 10 dies d’aquest any que comença els passarem recorrent l’estat de Florida. A partir d’aquí, ja ho veurem.

Al 2019 només li demano una cosa, la més important: salut. Amb això, la resta va sortint pel seu propi camí.

Els qui estem darrere de De ruta en família, us desitgem un molt bon any 2019!