fbpx

Tercer dia de ruta pels Cotswolds. Guia per visitar Cotswolds Farm Park, Upper & Lower Slaugther i Bourton on the Water

by | 17 ag. 2021

Durant el primer dia de ruta pels Cotswolds per lliure amb cotxe de lloguer vam visitar Lacock, Castle Combe, Tetbury i Bibury, mentre que el segon dia de ruta vam recórrer Stratford-upon-avon, Chipping Campden, Broadway i Snowshill.

El darrer dia vam dedicar-lo en part a visitar la Cotswolds Farm Park, un pla fantàstic per fer amb nens, i els petits pobles d’Upper & Lower Slaugther i Bourton on the Water.

La nit la vam passar a Kineton, a l’allotjament Halfway House (115 £ per l’habitació triple amb esmorzar). Sense cap mena de dubte, aquest va ser el millor allotjament de tots els que vam estar durant la nostra ruta.

Cotswolds Farm Park

Si viatgeu amb nens apunteu aquesta visita com a imprescindible entre els vostres plans. La Cotswolds Farm Park està oberta des de la dècada dels 70. El ramader Joe Henson tenia l’obsessió de conservar les curioses races autòctones d’animals de granja i, arran d’això, va obrir la seva granja al públic perquè tothom pogués veure-les.

Amb els anys s’ha anat convertint en una mena de parc temàtic que obre durant 10 mesos a l’any on es poden veure ovelles dels Cotswolds, ànecs amb cresta, cabres Guernsey…

Hem escrit un article específic on expliquem la nostra experiència a la Cotswolds Farm Park, per si us pot servir d’ajuda a l’hora de planificar la vostra visita.

visitar cotswolds farm park amb nens
El preu de l’entrada no és barat, 15 £ els adults i el preu pels nens varia en funció de l’edat, però les entrades van des dels 9 fins als 12 £, aproximadament. Heu de saber, però, que si compreu l’entrada online, a través de la seva web, encara que sigui el dia abans, us sortiran una mica més econòmiques.

Upper Slaugther & Lower Slaugther

Upper i Lower Slaughter són dos petits pobles units per una carretera que va paral·lela al costat del riu Eye.

Upper Slaughter té menys de 200 habitants. Al llarg del seu carrer principal hi ha l’església de St. Peter i diverses mansions dels segles XVI i XVII que s’utilitzen com hotels de luxe.

els pobles més bonics dels Cotswolds en 3 dies
visitar upper slaughter
Lower Slaughter, amb poc més de 200 habitants, té precioses casetes al costat del riu, un molí preciós, construït amb maons vermells enlloc de la pedra color mel típica dels Cotswolds, l’Església de St. Mary i la Lower Slaughter Manor, del segle XVII, que actualment és un hotel de luxe.

Si només teniu temps de visitar-ne un dels dos, us recomanem Lower Slaughter. Ens va semblar un poble idíl·lic, on quedar-se a viure amb els ulls tancats.

Ara bé, si podeu dedicar una estona a visitar la zona, heu de saber que hi ha un camí, anomenat Warden’s Way, que travessa camps i una zona boscosa que uneix els dos pobles i que és una autèntica meravella. Aprofitant que la becària va fer una bona migdiada (va caure rendida després de les emocions viscudes a la Cotswolds Farm Park) en 15-20 minuts vam recórrer la milla que separa els dos pobles per aquest camí que va paral·lel al riu Eye. Tot i que no està 100 % adaptat, és força assequible i molt fàcil de recórrer (penseu que nosaltres el vam fer amb el cotxet sense cap problema).

Aquest passeig per Warden’s Way va ser una de les experiències més boniques de la nostra ruta pels Cotswolds. Ens va encantar la tranquilitat que s’hi respirava i per una estona ens vam sentir com els protagonistes d’una típica novel·la costumista anglesa.

visitar lower slaughter
visitar upper slaughter

On aparcar a Upper Slaugther

Hi ha un petit aparcament just a l’entrada del poble, davant de l’església.

Bourton on the Water

A Bourton on the Water se la coneix com la «Petita Venècia» dels Cotswolds, ja que hi ha sis ponts molt pintorescs que travessen el riu Windrush, el centre neuràlgic del municipi.

Segurament és un dels pobles més turístics que vam visitar i on vam trobar més gent. Està ple de botigues, cafès i restaurants, cosa que no és gaire habitual a la resta de municipis dels Cotswolds.

Ens va agradar molt l’ambient que s’hi respirava, amb molta gent que es mullava al riu, especialment nens petits. De fet, quan ho va veure, la becària va dir que ella també es volia mullar, però només sucar els peus va voler sortir… Estava congelada!

visitar bourton on the water
Un dels atractius turístics de Bourton-on-the-Water és la rèplica del poble construïda per un artesà local als anys 30 i que es pot visitar per 4,25 £ per adult. Nosaltres ho vam descartar, ja que ens semblava car per veure una maqueta i passejar pel poble a tamany real ens va semblar més entretingut i bonic.

On aparcar a Bourton on the Water

Al final de la població hi ha un gran pàrquing públic que es paga per hores. Tingueu en compte que, cada dia de la setmana, a partir de les 15 hores és gratuït.

On allotjar-se als Cotswolds

Tota la informació sobre els allotjaments on vam dormir durant la nostra ruta la trobareu a la guia que vam escriure sobre recórrer durant 3 dies els pobles més bonics dels Cotswolds.

Ara bé, comentar-vos que aquesta quarta nit vam passar-la a la ciutat universitària d’Oxford, amb l’objectiu de visitar-la l’endemà.

En aquest cas ens vam allotjar al B&B Heather House. L’habitació era senzilla, però pràctica i l’esmorzar, en comparació amb la de la resta de dies, el més fluix de tots.

Ara bé, estava ubicat a 15 minuts caminant del centre d’Oxford i tenia aparcament gratuït, cosa que vam agrair moltíssim, ja que aparcar el cotxe a Oxford és molt car.

L’habitació triple amb esmorzar ens va costar 110 £.

heather house en oxford

El mapa de la ruta pels Cotswolds

Per acabar, compartim amb vosaltres el mapa de la ruta que vam seguir pels Cotswolds, amb tots els pobles marcats i també els allotjaments. Podeu veure el recorregut d’aquest tercer dia de ruta seleccionant la informació a la part esquerra del mapa.

Codi ètic. Lliure

Aquest article està escrit en base a la nostra pròpia experiència, amb informació veraç que volem que et sigui útil a l’hora de planificar els teus viatges.

Tingues en compte que alguns enllaços d’aquest post poden ser d’afiliació. És a dir, si realitzes la compra d’un dels producte aquí esmentats seguint aquest enllaç rebrem una petita comissió que ens ajudarà a cobrir el manteniment del bloc. L’ús d’aquest enllaç, però, no incrementarà el preu final per a tu.

Ebook gratis

Hem publicat l’ebook
‘Viatjar amb nens. Guia pràctica per viatjar en família i no morir en l’intent’. Descarrega’l gratis!

Segueix-nos a

Qui som

Som l’Àlex, la Laia i la becària, una petita família viatgera de Tarragona.

Potser t’interessa

La nostra experiència visitant la Cotswolds Farm Park amb nens

El mes de juliol de 2019 vam estar tres dies de ruta pels Cotswolds, una de les zones més pintoresques d’Anglaterra. A part de visitar pobles i més pobles, el tercer dia de ruta vam decidir reservar unes hores per fer una activitat pensada exclusivament per la...

Publicitat

Laia Díaz

Nascuda a Tarragona, sóc periodista per formació i vocació. M'agraden els castells, les cireres i les xarxes socials i m'apassionen els viatges i la fotografia. En una altra vida vull ser viatgera a temps complet!
Reserva els hotels més barats pel teu pròxim viatge
Et regalem 10 € per la teva primera reserva hotelera
Beneficia’t d’un 7% de descompte en la teva assegurança de viatge
Activitats al millor preu amb guies de llengua hispana
Compara i compra els bitllets d’avió al millor preu
Troba les millors ofertes de cotxes de lloguer
Connexió 4G en tots els teus viatges amb un 5% de descompte
Necessites canviar moneda? Beneficia’t d’un descompte amb el codi ENFAMILIA

També et pot interessar

La nostra experiència visitant la Cotswolds Farm Park amb nens

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *