Guia completa per viatjar a Florida
INFORMACIÓ GENERAL SOBRE FLORIDA
milions d'habitants
quilòmetres quadrats
$ = 1 EUR

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Per viatjar als Estats Units és imprescindible disposar d’un passaport amb una vigència mínima de 6 mesos.
També és imprescindible haver tramitat prèviament el Sistema Electrònico per a l’Autorització del Viatge (ESTA).

VACUNACIÓ
Als Estats Units hi té força incidència la meningitis C entre els més joves.
Si viatgeu amb nens i encara no li han subministrat, és recomanable que pregunteu al pediatra sobre si cal vacunar-los amb la vacuna Nimenrix, una tetravalent per les meningitis A, C, W, Y.

SANITAT
Els Estats Units tenen un bon sistema sanitari, però l’assistència és extremadament cara. Tot i que no és obligatori, és molt recomanable viatjar amb assegurança mèdica.

ROAMING
Les tarifes de roaming dels Estats Units varien en funció de cada operador. Per evitar sorpreses en la factura, el millor és viatjar amb una targeta eSIM que manté el teu número de mòbil i no necessita configuració.

MONEDA
La moneda oficial és el dòlar americà. Hi ha bitllets d’1, 2, 5, 10, 20, 50 i 100 dòlars i monedes de 0.01, 0.05, 0.10, 0.25, 0.50, i 1 dòlar.
A qualsevol lloc, es pot pagar amb targeta.

ELECTRICITAT
Els endolls als Estats Units són del tipus A i B, amb la qual cosa, la gran majoria de viatgers europeus necessitaran un adaptador.
Voltatge: 120
Frequència: 60 Hz

12 DIES DE RUTA PER FLORIDA
DIA 1 / Viatge des de la destinació d’origen fins a Miami
DIA 2 / Descobrir Miami i partit de l’NBA
DIA 3 / Key Biscaine i Miami Beach
DIA 4 / Parc Nacional dels Everglades
DIA 5 / Ruta pels Cayos de Florida amb nit a Key West
DIA 6 / Ruta pels Cayos de Florida i Miami Beach
DIA 7 / Ruta per la Treasure Coast fins a la Space Coast
DIA 8 / Kennedy Space Center
DIA 9 / Visita a Saint Augustine i Orlado
DIA 10 / Orlando. Magic Kingdom
DIA 11 / Orlando. Universal Studios
DIA 12 / Retorn a Miami. Viatge de tornada des de Miami fins a la destinació d’origen
planifica el teu viatge


Florida és molt més que Miami i Orlando. És un estat amb un dels Parcs Nacionals més importants dels Estats Units i el travessa una de les carreteres escèniques més boniques del país. Hem preparat diversos articles amb informació per recórrer la costa est de Florida de nord a sud.

Orlando és la meca dels parcs d’atraccions. Només el complex de DisneyWorld té 4 parcs temàtics, 6 circuits de golfs, 24 hotels… A això cal sumar-hi nombrosos parcs aquàtics, els parcs d’Universal… Un autèntic paradís pels amants d’aquests complexos. Nosaltres vam visitar els dos més famosos i us deixem els nostres consells per aprofitar la visita al màxim.

pressupost
Us desglossem el pressupost aproximat del viatge de 12 dies per lliure per Florida per a dues persones adultes i un bebè d’un any.
DOS ADULTS I UN INFANT D’1 ANY | 2.800 €
11 nits d’allotjament amb esmorzar inclòs | 1.100 €
12 dies de lloguer de cotxe amb assegurança a tot risc | 550 €
Entrades | 970 €
Assegurança mèdica | 180 €
